loading...
عاشقانه
mohammad بازدید : 6 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

url.jpg

يكي از عكساتو يادگاري بده ميخوام بزارم لب قندون. بچه به قند دست نزنه‌







 
تف به زندگی، تف به عشق ، تف به دلتنگی ، تف به جدایی ، تف برسون تفم تموم







 
اداره بهداشت پیام داده یک میکروب فرار کرده،تا کی فرار؟حماقت نکن تسلیم شو
 







يكي از عكساتو يادگاري بده ميخوام بزارم لب قندون. بچه به قند دست نزنه‌






 
تف به زندگی، تف به عشق ، تف به دلتنگی ، تف به جدایی ، تف برسون تفم تموم






 
اداره بهداشت پیام داده یک میکروب فرار کرده،تا کی فرار؟حماقت نکن تسلیم شو






 
سلام حالم گرفته نیم ساعت پیش کیف پولمو زدن , بیچاره شدم, همه مدارکم توش بود. شناسنامه,کارت ملی, عابربانک,صدهزار تومان پول نقد,صد سکه طلا,یک دستگاه پراید وهزاران جوایز نقدی دیگر...






 
لبخندت رابه هر قيمتى خريدارم! شوخى كردم نخندى هزار تومن بيشترندارم






 
رفتم گلستان خواستم برات یه دامن گل بچینم دیدم شلوار تنمه






 
میدونی چیه ؟ اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود 







 
الهی من خورشید بشم تو ماه
که تا قیامت ریختتو نبینم







 
واستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟






 
فقط 1 بار بهت میگم دوستت دارم چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه!






 
خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده






 
اون چيه كه از گل بهتره؟ از حوري قشنگ تره؟ از دنيا با ارزش تره؟ از فرشته پاك تره؟ . . . واقعا كه!!! تو هنوز منو نشناختي؟؟؟؟






 
لقمان حكيم هر وقت دلش مي گرفت با خرش درد دل مي كرد. من هم الان دلم گرفته. كجايي؟






 
اون صورت مظلومت اون چشمای پراشکت اون نگاه پرخشمت منو یاد کسی میندازه که توی عروسی برنج گیرش نیومده







 
اگه یه روز رفتی سفر
رفتی از پیشم بی خبر
.
.
سوغاتی واسم چی میاری؟
 







به سراغ من اگر می‌آئید
.
.
.
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین






 
در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم
.
.
.
.
سیمان بفرست کار خوابیده
 






اوه چه بویی میاد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه همون بالا بود اینجا نمیاد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,295